search menu linkedin twitter facebook cross phone check arrow-left arrow-right mail

Docenten

Merkcultuur is behalve een boek voor professionals in HR, marketing en communicatie ook bedoeld voor toekomstige professionals: studenten dus. Net als de andere boeken in de reeks Merk, Reputatie en Design van BoomLemma, is het een studieboek waarbij praktijk en de meest relevante theorie beiden aan bod komen.  De redactieraad bestond uit Rik Riezebos, Jaap van der Grinten en Cees van Wijk, die niet alleen hebben geholpen om de lat steeds hoger te leggen, maar ook de aansluiting bij de andere studieboeken in deze serie hebben gewaarborgd.

Het bouwen aan een karakteristieke, onderscheidende en inspirerende cultuur vraagt optimale samenwerking tussen professionals in alle geledingen van de organisatie. Daarmee is Merkcultuur een studieboek voor vakken als strategisch HR, organisatiekunde, strategische marketing, corporate communicatie, interne communicatie, internal branding, employer branding, arbeidsmarktcommunicatie, recruitment of verandermanagement.

De auteurs bieden graag ondersteuning bij het vormgeven van colleges of lesprogramma's. Dat kan in de vorm van gastcolleges, presentaties, cases of ander aanvullend lesmateriaal. Wanneer u daar als docent behoefte aan heeft, kunt u daarvoor contact opnemen met de auteurs.

Plain text icon test.txt